Thanks, I wanted to be sure I did things the right way. Here is the paste from the structure panel:
{"content":[{"id":"ememqc","name":"section","parent":0,"children":["suujwo"],"settings":{"_background":{"color":{"hex":"#b8c2ff"}}}},{"id":"suujwo","name":"container","parent":"ememqc","children":["ycnhpp","giktvi"],"settings":{"_display":"flex","_direction":"row","_columnGap":"6rem"}},{"id":"giktvi","name":"block","parent":"suujwo","children":["pobxss"],"settings":{"_display":"block"}},{"id":"pobxss","name":"image","parent":"giktvi","children":[],"settings":{"image":{"id":22,"filename":"kelly-sikkema-gvXZSytdIps-unsplash-scaled.jpg","size":"full","full":"http://localhost:10019/wp-content/uploads/kelly-sikkema-gvXZSytdIps-unsplash-scaled.jpg","url":"http://localhost:10019/wp-content/uploads/kelly-sikkema-gvXZSytdIps-unsplash-scaled.jpg"},"tag":"figure"},"themeStyles":[]},{"id":"ycnhpp","name":"block","parent":"suujwo","children":["ypnahb","xdjbrn","eafjhs"],"settings":{"_display":"flex","_justifyContent":"center","_rowGap":"4rem","_cssGlobalClasses":["obr7ug"]},"label":"Block"},{"id":"ypnahb","name":"heading","parent":"ycnhpp","children":[],"settings":{"text":"I am a heading","tag":"h1","_cssGlobalClasses":["dctqoh"]},"label":"Heading"},{"id":"xdjbrn","name":"text-basic","parent":"ycnhpp","children":[],"settings":{"text":"This is just placeholder text. Don’t be alarmed, this is just here to fill up space since your finalized copy isn’t ready yet. Once we have your content finalized, we’ll replace this placeholder text with your real content.","tag":"p","_cssGlobalClasses":["ag4rmh"]},"label":"Text-basic"},{"id":"eafjhs","name":"button","parent":"ycnhpp","children":[],"settings":{"text":"I am a button","style":"primary","_cssGlobalClasses":["1vjihv"]},"label":"Button"},{"id":"gkteyr","name":"section","parent":0,"children":["hwpitu"],"settings":{"_padding":{"top":"0"}}},{"id":"hwpitu","name":"container","parent":"gkteyr","children":["lyfiec","gfnnkh"],"settings":{"_display":"grid","_gridTemplateColumns":"minmax(0, 3fr) minmax(0, 1fr)","_gridTemplateRows":"1fr","_gridGap":"3rem","_cssGlobalClasses":["venbnj"]}},{"id":"lyfiec","name":"block","parent":"hwpitu","children":["mslnzi","sxeygz"],"settings":{"_cssGlobalClasses":["qyqssy"]}},{"id":"gfnnkh","name":"block","parent":"hwpitu","children":["tjqpxp"],"settings":{"_cssGlobalClasses":["bgmqrx"],"_alignSelf":"center"}},{"id":"mslnzi","name":"heading","parent":"lyfiec","children":[],"settings":{"text":"I am a heading","_cssGlobalClasses":["zivtkd"]}},{"id":"sxeygz","name":"text-basic","parent":"lyfiec","children":[],"settings":{"text":"This is just placeholder text. Don’t be alarmed, this is just here to fill up space since your finalized copy isn’t ready yet.","_cssGlobalClasses":["vipvll"],"tag":"p"}},{"id":"tjqpxp","name":"button","parent":"gfnnkh","children":[],"settings":{"text":"I am a button","style":"primary","_cssGlobalClasses":["rnzikt"]}}],"source":"bricksCopiedElements","sourceUrl":"http://localhost:10019","version":"1.11","globalClasses":[{"id":"obr7ug","name":"block","settings":[]},{"id":"dctqoh","name":"block__heading","settings":[]},{"id":"ag4rmh","name":"block__text-basic","settings":[]},{"id":"1vjihv","name":"block__button","settings":[]},{"id":"venbnj","name":"cta-card","settings":{"_background":{"color":{"id":"acss_import_accent-dark","name":"accent-dark","raw":"var(--accent-dark)"}},"_typography":{"color":{"hex":"#ffffff"}},"_padding":{"top":"2em","right":"2em","bottom":"2em","left":"2em"},"_border":{"radius":{"top":"1em","right":"1em","bottom":"1em","left":"1em"}},"_margin":{"top":"-5rem"}},"modified":1730148496,"user_id":1},{"id":"qyqssy","name":"cta-card__content-wrapper","settings":[]},{"id":"bgmqrx","name":"cta-card__button-wrapper","settings":[]},{"id":"zivtkd","name":"cta-card__heading","settings":[]},{"id":"vipvll","name":"cta-card__text","settings":[]},{"id":"rnzikt","name":"cta-card__button","settings":[]}],"globalElements":[]}